Kontrola dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym, sporządzanie przelewów bankowych, rozliczenie VAT należnego, naliczonego, ewidencjonowanie VAT, rejestracja zaangażowania wydatków wraz z bieżącą analizą, ewidencja dokumentów księgowych, dekretacja dokumentów księgowych zgodnie z Zakładowym Planem Kont, klasyfikacją budżetową oraz zasadami rachunkowości, uzgadnianie sald kont syntetycznych i analitycznych, uzgadnianie sald środków finansowych znajdujących się na rachunkach bankowych z zapisami w księgach rachunkowych, przygotowanie danych wynikających z ewidencji księgowej do sporządzenia sprawozdań z wykonania budżetu, rozliczanie przedsięwzięć w ramach dochodów i wydatków na projektach lub zadaniach, pomoc w przygotowywaniu List Płac zgodnie z Regulaminem Wynagradzania i aktualnymi przepisami prawa, przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomia
Wymagania inne:Wymagania:- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia- minimum 3 letni staż pracy- znajomość ustawy o rachunkowości- znajomość ustawy o podatku od towarów i usług- minimum 2 letni okres pracy związany z księgowością.- umiejętność obsługi komputera oraz programów biurowych w szczególności MS Office (Excel, Word).- znajomość rozporządzenia z dnia 13.09.2017r.w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej tekst jednolity Dz.U. 2020.342 ze zm.- spełnienie wymagań ujętych w art. 6 ust. 1 i ust. 3 pkt. 2 i 3 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
Miejsce pracy:Kielce
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 870 do 8 000 PLN
Najnowsze komentarze