- sprzedażowych/- tworzenie, weryfikacja i optymalizacja treści danych produktowych na platformach marketplace (m.in. Amazon, eMAG),- optymalizacja i rozwój platform e-commerce zwiększanie efektywności istniejących kanałów sprzedaży online,- tworzenie strategii marketingowych dostosowanych do specyfiki poszczególnych platform,- współtworzenie strategii rozwoju sprzedaży online w oparciu o analizy rynkowe i zachowania klientów,- monitorowanie i optymalizacja kluczowych wskaźników analiza KPI, optymalizacja procesów sprzedażowych oraz dążenie do wzrostu konwersji,- analiza wyników sprzedaży raportowanie oraz rekomendowanie działań optymalizacyjnych w ramach budżetu,- identyfikacja nowych trendów, działań konkurencji, rekomendowanie nowych rozwiązań.
Wymagania inne:Wymagania pracodawcy:- min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,- dobra znajomość platformy Amazon, eMAG na międzynarodowym rynku marketplaceów,- dobra orientacja w aktualnych trendach i narzędziach w e-commerce,- doświadczenia w optymalizacji ofert i prowadzeniu kampanii reklamowych,- umiejętności analizowania danych i wyciągania wniosków,- orientacja na cel i realizację założonych planów biznesowych,- samodzielności i skuteczności w działaniu,- poczucie odpowiedzialności za projekty.- mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.Praca w firmie może odbywać się w modelu hybrydowy ( Lokalizacja: Bilcza woj. świętokrzyskie, możliwość pracy hybrydowej po okresie próbnym 2-3 dni w tygodniu). Pracodawca zapewnia szkolenie wdrożeniowe na stanowisku pracy.
Miejsce pracy:Kielce
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 000 PLN
Najnowsze komentarze