Sekretarka

Praca dla Kielczan > Oferty pracy > Sekretarka

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
Sekretarka
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/2969
OBOWIĄZKI:
Rejestrowanie poczty przychodzącej i przekazywanie zgodnie z dekretacją, prowadzenie dziennika korespondencji przepisów prawnych, rejestrów teczek, dokumentów, dzienników i teczek ewidencyjnych delegacji, książek doręczeń przesyłek, ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich pracowników i funkcjonariusz, archiwizacja.
WARUNKI PRACY:
Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

Wymagania: umiejętność pracy w zespole, spostrzegawczość, komunikatywność, pracowitośćSzczegółowe informacje dotyczące ogłoszenia dostępne na stronie BIP KWP Kielce w zakładce "wolne stanowiska poza korpusem służby cywilnej"

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 806 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Tagi powiązane:

Podobne oferty:

12.12.2025

Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

Grupa Pascal

świętokrzyskie / Kielce

Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie...

Więcej informacji