Podinspektor

Praca dla Kielczan > Oferty pracy > Podinspektor

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Podinspektor
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/1442
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie postępowań niepodlegającym przepisom ustawy PZP do wysokości 170 000 zł netto zgodnie z procedurą udzielenia zamówień obowiązującą w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.2. Pomoc i współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu w prowadzeniu zamówień publicznych dot.: wyboru trybu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.3. Administrowanie rejestrem postępowań niepodlegającym przepisom ustawy PZP prowadzonym w urzędzie w systemie elektronicznym.4. Prowadzenie i analiza planu udzielonych zamówień.5. Pomocy i współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu w przygotowaniu oraz prowadzeniu postępowań z zamówień publicznych współfinansowanych ze środków unijnych.6. Przeprowadzanie postępowań i nadzór nad ich realizacją zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wydatkowania środków publicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy własnej
Uprawnienia: Umiejętność analitycznego myślenia
Uprawnienia: umiejętność pracy pod presją czasu


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;3) znajomość obowiązujących aktów prawnych związanych ze stanowiskiem pracy: a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, b) ustawy o samorządzie województwa, c) ustawy Prawo zamówień publicznych, d) ustawy o finansach publicznych, e) ustawy o pracownikach samorządowych, f) rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,g) Statutu Województwa Świętokrzyskiego.2. Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1. udokumentowane doświadczenie w administracji publicznej na stanowisku urzędniczym lub administracyjno-biurowym;2. wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie administracji lub prawa.

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

Tagi powiązane:

Podobne oferty:

20.11.2025

Inspektor

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kielcach

świętokrzyskie / Kielce

Warunki pracy Praca biurowa jednozmianowa przy użyciu komputera powyżej 4 godzin każdego dnia roboczego, kilka razy w miesiącu wyjazdy służbowe na terenie powiatu kieleckiego bez godzin nadliczbowych. W związku z kontrolami budów i obiektów budowlanych w...

Więcej informacji

17.11.2025

Inspektor

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

świętokrzyskie / Kielce

Warunki pracy Praca w siedzibie urzędu, bud. C parter lub bud. A piętro 2, praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie, kontakty zewnętrzne z: klientami, stronami postępowań. Windy w budynku przystosowane do przemieszczania się osób z...

Więcej informacji