Kierownik oddziału

Praca dla Kielczan > Oferty pracy > Kierownik oddziału

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Kierownik oddziału
Miejsce pracy: Kielce
Ogłoszenie o naborze Nr 157433

Warunki pracy

praca w siedzibie urzędu, budynek A, V piętro, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Kontakty zewnętrzne: ze starostwmi, wójtami, burmistrzami, prezydentami miast, z Komendą Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej, Kuratorium Oświaty, szkołami, organizacjami pozarządowymi, z pracownikami merytorycznymi Ministrerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Komendy Wojewódzkiej Policji.


Windy w budynku przystosowane do przemieszczania się osób z niepełnosprawnościami, najbliższa toaleta przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami na parterze w budynku A.

Zakres zadań

  • planuje, organizuje i kieruje pracą podległych pracowników, w tym motywuje do pracy, dokonuje ocen okresowych, dba o rozwój zawodowy podległych pracowników
  • prowadzi działania planistyczne i organizacyjne w celu poprawnego wykorzystania sił i środków na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa świętokrzyskiego
  • kontroluje, wspólnie z Komendą Wojewódzką Policji, działalność straży gminnych (miejskich)
  • prowadzi sprawy związane z bezpieczeństwem imprez masowych, w tym opracowuje projekty decyzji
  • nadzoruje realizację zadań dotyczącą przekazywania gminom dotacji w celu zabezpieczenia funkcjonowania ochotniczych straży pożarnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z bezpieczeństwem lub zarządzaniem kryzysowym
  • Znajomość ustaw: o ochronie ludności i obronie cywilnej, o obronie Ojczyzny, o zarządzaniu kryzysowym, o strażach gminnych, o bezpieczeństwie imprez masowych
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Komunikatywność
  • Umiejętność zarządzania zespołem, w tym: rozwiązywania konfliktów w zespole, motywowania pracowników
  • Umiejętność: radzenia sobie ze stresem, organizacji pracy
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji o klauzulach "tajne" lub gotowość do poddania się postępowaniu sprawdzającemu w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne"
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Tagi powiązane: