Główny specjalista

Praca dla Kielczan > Oferty pracy > Główny specjalista

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
Główny specjalista
Miejsce pracy: Kielce
Numer: StPr/25/1675
OBOWIĄZKI:
1.Prowadzenie spraw administracyjnych oddziału.2.Przygotowanie dokumentacji do kontroli oraz uczestniczenie w kontrolach.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia zamówień publicznych oraz udział w procesie udzielania zamówień publicznych dla zadań realizowanych przez komórki organizacyjne Departamentu IT;4.Czynny i aktywny udział w procesie realizacji umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych jaki i poza ustawą;5.Sporządzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udostępnienie informacji publicznej w zakresie realizowanych zadań.6.Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji i zestawień niezbędnych do projektowania budżetu.7.Prowadzenie ewidencji wydatków dokonywanych przez Oddział w ramach realizacji planu finansowego.8.Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania przydzielonego poszczególnym jednostkom organizacyjnym w oparciu o elektroniczną kartotekę środków trwałych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Uprawnienia: umiejętność analitycznego i logicznego myślenia


Wymagania inne:

Główny specjalista w Departamencie IT Oddział Obsługi i Eksploatacji Systemów informatycznych.Wymagania niezbędne konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: 1)spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;2)wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce;3)co najmniej 4 letni staż pracy, 4)znajomość obowiązujących aktów prawnych:a)ustawy o samorządzie województwa,b)ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,c)ustawy Prawo Zamówień Publicznych,d)ustawy o dostępnie do informacji publicznej,e)ustawy o finansach publicznych,f)Statut Województwa Świętokrzyskiego ;5)znajomość zagadnień z zakresu Polityki Cyberbezpieczeństwa RP zweryfikowana podczas rozmowy.Wymagania dodatkowe pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: Wykształcenie wyższe w jednym z następujących zakresów: finanse, administracja, kontrola, zamówienia publiczne.1.Prowadzenie spraw administracyjnych oddziału.2.Przygotowanie dokumentacji do kontroli oraz uczestniczenie w kontrolach.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia zamówień publicznych oraz udział w procesie udzielania zamówień publicznych dla zadań realizowanych przez komórki organizacyjne Departamentu IT;4.Czynny i aktywny udział w procesie realizacji umów zawartych w wyniku przeprowadzonych postępowań na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych jaki i poza ustawą;5.Sporządzanie i udzielanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udostępnienie informacji publicznej w zakresie realizowanych zadań.6.Sporządzanie sprawozdań, analiz, informacji i zestawień niezbędnych do projektowania budżetu.7.Prowadzenie ewidencji wydatków dokonywanych przez Oddział w ramach realizacji planu finansowego.8.Prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania przydzielonego poszczególnym jednostkom organizacyjnym w oparciu o elektroniczną kartotekę środków trwałych.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1.Praca w siedzibie pracodawcy, Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3.2.Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.3.Na stanowisku pracy wymagana jest: a)odporność na stres, b)umiejętność: pracy w zespole, pracy pod presją czasu, analitycznego myślenia, interpretacji przepisów prawa, c)obowiązkowość i odpowiedzialność, d)samodzielność i zaangażowanie w realizacji powierzonych działań, e)komunikatywność,f)znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office i obsługi urządzeń biurowych.Wymagane dokumenty :1.List motywacyjny i CV.2.Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.3.Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w okresie od do (dokument umowy o pracę, powołania itp. nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia). 4.Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia, o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem.Ponadto wymagane są poniższe dokumenty - wyłącznie wg wzorów zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce NABORY/KONKURSY NABORY W URZĘDZIE MARSZAŁKOWSKIM WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE: 5.Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6.Klauzula informacyjna (art. 13 RODO).7.Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.8.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.9.Lista sprawdzająca. Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz lista sprawdzająca z zaznaczeniem dokumentów załączonych, powinny być własnoręcznie podpisane (także w przypadku przekazania ich na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) lub adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej. Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzonew języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.Dodatkowe informacje:W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%. W związku z powyższym nie ma zastosowania zasada pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym określona w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.o pracownikach samorządowych.

Miejsce pracy:

Kielce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Tagi powiązane:

Podobne oferty:

21.06.2025

Inspektor

Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach

świętokrzyskie / Kielce

1.Prowadzenie ewidencji składników majątkowych w formie ksiąg inwentarzowychw systemie informatycznym.2.Koordynacja czynności związanych z gospodarowaniem ruchomymi składnikami majątku.3.Przygotowywanie oświadczeń o powierzeniu składników majątkowych...

Więcej informacji