Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
- Prowadzenie i koordynacja projektów z obszaru change management, cyfryzacji oraz transformacji procesów.
- Wsparcie zespołów wdrażających rozwiązania cyfrowe oraz nadzór nad harmonogramem, postępem i ryzykami projektów.
- Mapowanie i analiza procesów biznesowych, identyfikacja potrzeb oraz proponowanie rozwiązań optymalizacyjnych i cyfrowych.
- Komunikacja wyników i ryzyk projektowych do przełożonych oraz wszystkich uczestników organizacji.
- Udział w tworzeniu i wdrażaniu efektywnych, zautomatyzowanych procesów w organizacji.
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Auto służbowe
- Wyższe wykształcenie ekonomiczne lub informatyczne.
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami, zespołami i zmianą organizacyjną.
- Znajomość nowoczesnych technologii i narzędzi cyfrowych wspierających optymalizację procesów.
- Obsługa systemów SAP i narzędzi projektowych JIRA.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min. B2.


Najnowsze komentarze